loading...
پاپ موزیک
برای حمایت از ما بر روی تبلیغات زیر کلیک نمایید
سوغات یزد ( شیرینی های مخصوص یزدی ) قطاب - باقلوا - لوزازدواج موفق
milad بازدید : 6895 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)


تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط احسان خواجه امیری را می توانید از این قسمت دریافت کنید

 

( کامل ترین آرشیو آهنگ های احسان خواجه امیری با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

 

شامل 6 آلبوم + تک آهنگ ها, شامل 93 تراک


 

آلبوم انگار نه انگار

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 

 
 

آلبوم برای اولین بار

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 
 
 

آلبوم فصل تازه

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 
 
 

آلبوم منو بابا

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 

آلبوم سلام آخر

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 

آلبوم یه خاطره از فردا

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

 

تک آهنگ ها

 

دانلود تمام تک آهنگ ها در یک فایل زیپ : Download

 

دانلود تک آهنگ ها این مجموعه به صورت جداگانه 

 

 

 

Ehsan Khaje Amiri - Kaghaz

 

Ehsan KhajehAmiri - Tahvile Bahar


 

 

بیوگرافی احسان خواجه امیری

 

 

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

 

احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد و فرزند آخر خانواده احسان خواجه امیری در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است . پدر او ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز است که بر شکوفایی و پرورش او تاثیر بسزایی داشته است. احسان شیفته و عاشق موسیقی است. کار حرفه ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه ای مستند که موسیقی بی کلام بود شروع کرد.

بیوگرافی احسان خواجه امیری از زبان خودش :

خانواده هنرمند
در یک خانواده کاملا هنرمند به دنیا اومدم، پدرم «ایرج» یکی از خوانندگان بنام و محبوب ایران است، مادرم هم از صدای خوبی بهره مند است اما هیچ وقت قسمت نشده که بخواند، خواهر بزرگترم هم موسیقیدان است

علاقه به خوانندگی
طبیعی بود که با داشتن چنین خانواده هنرمندی به خوانندگی علاقه مند شوم. خواندن در خون من است مطمئنا در هیچ کاری نمی توانستم به اندازه خوانندگی موفق شوم

شروع کار موسیقی
از شش سالگی با نوازندگی ویولن کارم رو آغاز کردم اما ورودم به دنیای موسیقی در سن سیزده سالگی بود، آواز رو هم نزد پدرم آموزش دیدم

من و بابام
در هفده سالگی اولین آلبوم را روانه بازار کردم. در آن آلبوم به همراه پدرم آواز خواندم البته هشتاد درصد آن آلبوم کار خودم بود

موسیقی سنتی
مدتی موسیقی سنتی یا همون ملی و ایرونی رو کار کردم. این سبک موسیقی را خیلی هم دوست دارم و پیشرفت خوبی هم در آن داشتم. پس از گذشت مدتی به این نتیجه رسیدم که در این کار نمی توانم آن چنان که باید اثرگذار باشم چرا که پرونده این سبک موسیقی را پدرم و آقای شجریان بسته اند و هیچ جایی برای من نگذاشته اند. من اگر تمام عمرم تلاش کنم، تازه می توانم به پدرم برسم و نمی توانم از آن بالاتر بروم

پدرم
من عاشق صدای پدرم هستم. هیچ وقت صدایش از ذهنم پاک نمی شود. او پهلوان آواز ایران است. اصلا کسانی که در آن دهه در موسیقی ایران زحمت می کشیدند، بی نظیر و تکرارنشدنی بودند

هرچی آرزوی خوبه
فکر می کنم پس از خواندن این ترانه بود که مردم به طور کامل با چهره ونام من آشنا شدند. این قطعه از ترانه و آهنگ تاثیرگذاری بهره مند بود و شاید به این خاطر است که به دل اغلب مردم نشست

مدیونم
برای رسیدن به جایگاه فعلی ام خیلی ها برایم زحمت کشیدند. در وهله اول پدر و مادرم بودند و بعد دکتر یداللهی و آقای جعفری. من هیچ وقت لطف این افراد را فراموش نمی کنم و خودم را مدیون آنها می دانم

لذتبخش ترین لحظه زندگی
به نظر من برای خواننده هیچ چیز لذتبخش تر از آن نیست که مردم از صدا و کارش خوششان بیاید و هیچ چیزی نمی تواند جای این احساس را بگیرد که یک روز یک میلیاردر به من بگوید با کارت خیلی گریه کردم اما بعدش هم کلی لذت بردم… این زمان ها، می تواند لحظه های خوبی برای انسان و یک خواننده باشد

مردم
اوایل وقتی مرا تو خیابون می دیدند، تعجب می کردند… بهم می گفتند باورمون نمی شد این صدا متعلق به پسر کم سن وسالی مثل تو باشد

ترانه
به نظر من ترانه در موفقیت یک اثر نقش اصلی رو بازی می کند. من خودم روی این قضیه خیلی حساس هستم و حاضر نیستم هر ترانه ای رو بخونم. فکر می کنم ترانه ای موفقه که بتواند لحظه ای شنونده رو به فکر واداره… شخصا عاشق ترانه های دکتر یداللهی هستم. با قلمشان انس گرفتم حتی اگر ترانه ای که می خوانم متعلق به ایشان نباشد اما نظرشان را می پرسم

خواهرم
خواهرم یک موسیقیدان تمام عیار است و دیکشنری متحرک موسیقی است. او به لحاظ تئوری موسیقی در رده بالایی است تا به حال کارهای زیادی را تنظیم کرده است مثل آلبوم امید حجت… ولی خب من و اون نمی تونیم با هم به طور مشترک کار کنیم. اصلا آدم با نزدیکانش نمی تونه کار حرفه ای انجام بدهد. مثلا من و خواهرم تا می خواهیم با هم کار کنیم، دعوامون می شه! البته بیشتر تقصیر خودم هست چون در کل آدم بی قراری هستم، نمی تونم بشینم تنها گوش بدهم. ۹۵ درصد داشته هایی رو هم که به دست آوردم، تجربی بوده است. این عادت تو زندگی شخصی ام هم هست. مثلا اگه یه نشانی رو بخواهم بگردم، از کسی نمی پرسم. خودم می روم و پیدا می کنم. حتی اگر ساعت ها وقتم رو بگیره

موفقیت یک اثر
موسیقی مثل حلقه های زنجیره، اگه حلقه ها درست به هم وصل نشود، از هم گسسته می شود. برای این که یک آلبوم خوب از کار درآید، تمام مراحل موسیقی از ضبط استودیو گرفته تا ناظر ضبط و نوازنده باید خوب باشند تا اثر به چشم بیاید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی که در بعد ها بهترین سایت موزیک ایرانی میشود و به جای بزرگترین سایت های موزیک ایرانی مینشیند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید در سایت سون پاپ چه اهنگ هایی بیشتر برای دانلود گذاشته شود؟
    Full Albom

    شما می توانید برای دانلود فول آرشیو آلبوم های زیر به قسمت دانلود فول آلبوم سایت مراجعه  فرمایید 

     
    الف
     
     

    ب
    فول آلبوم بنیامین بهادری
    فول آلبوم بيژن مرتضوي
    فول آلبوم بابك جهانبخش
    فول آلبوم بروبکس
     
     

    پ
    فول آلبوم پویا
    فول آلبوم پویا بیاتی



    ت
    فول آلبوم تی ام TM Bax
    فول آلبوم تن به 10 Tanbe


    ث
     

    ج
    فول آلبوم جهان
    فول آلبوم جمشید
    فول آلبوم جواد یساری


    چ


    ح
    فول آلبوم حمیرا
    فول آلبوم حبيب
    فول آلبوم حمید عسکری
    فول آلبوم حسين تهي


    خ


    د
    فول آلبوم داريوش


    ذ
     

    ر
    فول آلبوم رضا صادقي
    فول آلبوم رضا یزدانی
    فول آلبوم رضایا


    ز


    ژ


    س
    فول آلبوم سیاوش قمیشی
    فول آلبوم سروش
    فول آلبوم سیروان خسروی
    فول آلبوم سعيد شايسته
    فول آلبوم ساسی مانکن
    فول آلبوم سندی
     فول آلبوم ستار
    فول آلبوم سعيد آسايش
    فول آلبوم سروش هیچکس
     

    ش
    فول آلبوم شادمهر عقیلی
    فول آلبوم شکیلا
    فول آلبوم شهره
    فول آلبوم شهرام صولتي
    فول آلبوم شهرام شب پره
    فول آلبوم شهرام کاشانی


    ص
     

    ض


    ط


    ظ
     

    ع
    فول آلبوم علی عبدالمالکی
    فول آلبوم عارف
    فول آلبوم علی اصحابی
    فول آلبوم علی تکتا
    فول آلبوم علي لهراسبي


    غ
     

    ف
    فول آلبوم فرهاد مهراد
    فول آلبوم فرزاد فرزین
    فول آلبوم فریدون فروغی
     

    ق
     

    ک
    فول آلبوم کامران و هومن


    گ
    فول آلبوم گوگوش


    ل
    فول آلبوم ليلا فروهر


    م
    فول آلبوم محسن چاوشي
    فول آلبوم معين
    فول آلبوم مهستي
    فول آلبوم مجيد خراطها
    فول آلبوم محسن يگانه
    فول آلبوم مهدی مقدم
    فول آلبوم مرجان
    فول آلبوم متین دو حنجره
    فول آلبوم مجید یحیایی
    فول آلبوم محمد علیزاده
    فول آلبوم محسن نامجو
    فول آلبوم مرتضی پاشایی
    فول آلبوم مسعود سعیدی
    فول آلبوم منصور
    فول آلبوم مریم حیدر زاده
    فول آلبوم مازیار فلاحی


    ن
    فول آلبوم ناصر عبداللهی
    فول آلبوم نوش آفرین
     

    ه
    فول آلبوم هايده
    فول آلبوم هنگامه
     

    ی
    فول آلبوم یاس
     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 1,972
  • بازدید سال : 17,569
  • بازدید کلی : 609,795
  • جستجو در گوگل

    Google

    در اين سایت


    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل